Ακύρωση παραγγελίας – Δικαίωμα υπαναχώρησης
Για το δικαίωμα υπαναχώρησης απαραίτητη είναι η επικοινωνία με το customer service τηλεφωνικά στο 2321066356 ή με email στο order@glutenfreebakery.gr. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παραλαβή από εμάς του προϊόντος προς αντικατάσταση.
Για την επιστροφή του προϊόντος προς εμάς ακολουθήστε τα παρακάτω 2 βήματα.
- Καλέστε το τοπικό κατάστημα της ACS Courier (ή την μεταφορική που σας παρέδωσε το προϊόν ή το πηγαίνετε στο κατάστημα αν το προμηθευτήκατε από κατάστημα Γατίδης Fresh) της περιοχής σου και ζητήστε τους την παραλαβή δέματος από το χώρο σας.
- Κατά την ώρα της παράδοσης στον ταχυμεταφορέα αναφέρετε πως η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη (ΓΑΤΙΔΗΣ Α.Β.Ε.Ε.)
Αποστολές προς εμάς με courier εκτός της συνεργαζόμενης δεν θα γίνονται δεκτές.
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε ή να επιστρέψετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Πριν την αποστολή του προϊόντος από εμάς
Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση order@glutenfreebakery.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο customer service 23210-66356 καθημερινά 08:00-15:00 & Σάββατο 08:00-13:00 και δεν έχετε καμία οικονομική επιβάρυνση.
Μετά την παραλαβή της παραγγελίας
Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος (τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου) δίχως αντικατάσταση με άλλο προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Σε αυτή την περίπτωση θα παρακρατηθούν 5,00 ευρώ λόγο κόστους μεταφορικών. Η κατάθεση των χρημάτων σας θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη.
Αυτό σημαίνει:
α) Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
β) Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα)
γ) Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής ,Τιμολόγιο κ.ο.κ).
δ) Το glutenfreebakery.gr ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας τους. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παραλαβή από εμάς του προϊόντος.
Για την επιστροφή του προϊόντος προς εμάς ακολουθήστε τα παρακάτω 2 βήματα.
1) Καλέστε το τοπικό κατάστημα της ACS Courier (ή την μεταφορική που σας παρέδωσε το προϊόν ή το πηγαίνετε στο κατάστημα αν το προμηθευτήκατε από κατάστημα Γατίδης Fresh) της περιοχής σας και ζητήστε τους την παραλαβή δέματος από το χώρο σας.
2) Κατά την ώρα της παράδοσης στον ταχυμεταφορέα αναφέρετε πως η αποστολή είναι με χρέωση παραλήπτη (ΓΑΤΙΔΗΣ Α.Β.Ε.Ε.)
Αποστολές προς εμάς με courier εκτός της συνεργαζόμενης δεν θα γίνονται δεκτές.
Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του glutenfreebakery.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κ.λ.π. τότε το glutenfreebakery.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο order@glutenfreebakery.gr φωτογραφίες του προϊόντος προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος συν όσα προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του.
Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για αντικατάσταση προϊόντος, εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Τονίζουμε ότι το διάστημα των 5 ημερών υπολογίζεται από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη και αυτό πιστοποιείται από την υπογραφή παραλαβής για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Για την αποστολή σε εμάς οποιουδήποτε προϊόντος προς αντικατάσταση αναγκαία είναι η επικοινωνία με το customer service τηλεφωνικά στο 23210-66356 ή με email στο order@glutenfreebakery.gr.
- Να σημειωθεί ότι όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται στις τρέχουσες τιμές των προϊόντων.
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαραίτητη προϋπόθεση είναι πρώτα η παραλαβή από εμάς του επιστρεφόμενου προϊόντος.